Kontakt
Recepcja / Rezerwacja:
Pod Wierchem
ul. Środkowa 90B, 34-405 Białka Tatrzańska
Powiat tatrzański,Polska
Recepcja / Rezerwacja:
tel.: +48 512 804 804
e-mail: rezerwacje@pod-wierchem.pl
Goście indywidualni:
e-mail: rezerwacje@pod-wierchem.pl
Rezerwacja grupowa / organizacja imprez:
tel. kom.: +48 512 804 804
e-mail: rezerwacje@pod-wierchem.pl
Dane do faktury:
GTG Silesia Sp. z o.o.
ul. Józefa Piłsudskiego 6/3
42-600 Tarnowskie Góry
Santander Bank Polska
Numer rachunku: 60 1090 2024 0000 0001 1991 9801
Regulamin
Prosimy o zapoznanie się z zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
- Obiekt Pod Wierchem prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych i gastronomicznych.
2.Najmujący pokój Gość pensjonatu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
3.Rezerwację uważa się za potwierdzoną po dokonaniu wpłaty 30% ceny pobytu na konto bankowe obiektu. Przed uiszczeniem opłaty należy skontaktować się z pracownikiem obiektu, w celu zapewnienia pobytu w określonym czasie. Opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna.
4.W przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów. Możliwy jest zwrot kosztu opłaty rezerwacyjnej w przypadku rezygnacji z pobytu nie później niż 28 dni przed datą rozpoczęcia pobytu.
5.Opłatę za cały pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu. O potrzebie wystawienia faktury VAT prosimy poinformować naszego pracownika.
5.Rozpoczęcie pobytu w pensjonacie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów tego regulaminu przez Gościa.
- Przyjazdy oraz wyjazdy możliwe są w godzinach 8:00 do 23:00. W przypadku przyjazdu lub wyjazdu w innych godzinach należy powiadomić o tym recepcję.
7.Zakwaterowania można dokonywać w godzinach 15:00-23:00.
8.Śniadania wydawane są w godzinach 7:00 do 10:00 w formie bufetu.
9.Gość otrzymuje komplet kluczy do pokoju w chwili rozpoczęcia pobytu i zobowiązany jest do zwrócenia kluczy w dniu zakończenia pobytu. Za zgubiony klucz Gość zobowiązany jest pokryć koszt 100 zł.
10.Apartament w pensjonacie wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego.
11.Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia zostanie uwzględniony w miarę posiadanych możliwości. W przypadku nie powiadomienia recepcji o chęci przedłużenia zastrzegamy sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości i zdeponowania ich w innym pokoju lub szatni na koszt i ryzyko Gościa.
12.Najmujący apartament Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
13.Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 8.00 do 22.00.
14.Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według cennika pensjonatu.
15.Przez cały czas pobytu w pensjonacie dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych.
16.Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
17.Na terenie pensjonatu, w tym – w pokojach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów itp. .
18.Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500 złotych.
19.W pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego.
20.W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług pensjonatu mają obowiązek zachowywać się w taki sposób, by nie zakłócać spokoju pobytu innych osób.
21.Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń pensjonatu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
22.Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
23.Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci.
24.Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte. Pensjonat nie odpowiada za mienie klienta pozostawione w pokoju noclegowym.
25.Zabrania się przenosić przedmioty hotelowe z pokoju do pokoju.
26.Odpowiedzialność pensjonatu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do pensjonatu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
27.Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. Reklamacje należy składać pisemnie w recepcji, e-mailowo lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przyczynami nie zależnymi od nas np. przerwy w dostawie wody, prądu.
28.Przed opuszczeniem pokoju gość hotelowy powinien: • pozakręcać krany • pozamykać okna • wyłączyć urządzenia pobierające prąd elektryczny (oświetlenie, telewizor, płytę grzewczą).
29.W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu pensjonatu.
30.Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowuje się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny oraz narusza regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w pensjonacie. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotów kosztów.
31.W naszym obiekcie akceptujemy zwierzęta. Opłata za dobę wynosi 30 zł. Należy zgłosić chęć przyjazdu ze zwierzęciem przed dokonaniem rezerwacji, nie wszystkie są akceptowane. W pensjonacie i na jego terenie, zwierzęta mogą poruszać się tylko pod opieką właściciela oraz odpowiednio zabezpieczone (smycz, kaganiec). Właściciel zobowiązany jest do sprzątania po swoim pupilu.
32.Przy organizacji większych imprez wymagane jest uprzednie zawarcie umowy określającej szczegóły zamówionej usługi.
33.Parkowanie jest możliwe wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Chęć skorzystania z parkingu podziemnego należy zgłosić pracownikowi, z uwagi na określoną ilość miejsc. Należy zapamiętać swoje miejsce, by nie blokować innych Gości oraz zachować ostrożność podczas manewrowania. W momencie postoju należy wyłączyć silnik. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy.
34.Około pół godziny przed planowanym opuszczeniem pensjonatu należy poinformować o tym recepcję w celu odebrania pokoju.
35.Sala zabaw (bilard, stół do tenisa) miejsce na grilla są do wspólnej dyspozycji wszystkich gości pensjonatu.
36.Korzystanie ze wspólnej sali kominkowej i podwórka przez dzieci tylko pod opieką osoby dorosłej.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01 styczeń 2023